Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Likwidacja barier architektonicznych w ramach dofinansowania ze środków PFRON z programu „Dostępna przestrzeń publiczna
Numer postępowania
IP.271.17.2024
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
Gmina Przelewice realizuje projekt dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna Przestrzeń Publiczna”. Celem projektu jest likwidacja barier architektonicznych w budynku Urzędu Gminy w Przelewicach, aby zwiększyć jego dostępność dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamówienie ma na celu poprawę dostępności budynku Urzędu Gminy dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, w tym niedowidzących oraz osób z ograniczoną mobilnością..
Zamówione podzielone jest na części
Likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w budynku Urzędu Gminy w Przelewicach poprzez zakup i instalację następujących produktów:
CZĘŚĆ I
Tablica elektroniczna z wyświetlaczem dotykowym – Zakup nowoczesnej tablicy elektronicznej z dużym wyświetlaczem, która umożliwi wyświetlanie interaktywnych informacji dotyczących struktury referatów Urzędu Gminy. Tablica będzie miała przekątną ekranu wynoszącą 55 cali lub więcej, co zapewni doskonałą widoczność dla osób z niepełnosprawnościami. Wyposażona będzie w intuicyjny system nawigacji dotykowej, który pozwoli użytkownikom łatwo przeglądać dostępne informacje oraz uzyskiwać szczegółowe dane na temat poszczególnych referatów.
CZĘŚĆ II
1. Tabliczki z alfabetem Braille’a
Zakup 15 tabliczek o wymiarach 14,8 cm x 21 cm (format A5), które zostaną umieszczone w pobliżu drzwi poszczególnych pokoi funkcyjnych. Tabliczki mają ułatwić nawigację osobom niedowidzącym.
2. Oznaczenia pionowe i poręczowe
Zakup oznaczeń w alfabecie Braille’a, które zostaną zamontowane na klatkach schodowych oraz przy poręczach. Dodatkowo przewiduje się oznakowanie wyjść ewakuacyjnych oraz innych kluczowych miejsc w budynku, aby ułatwić orientację w sytuacjach awaryjnych.
CZĘŚĆ III
Przycisk wzywania pomocy – zakup i montaż przycisku alarmowego, który umożliwi osobom z ograniczoną mobilnością szybkie wezwanie pomocy. Przycisk zostanie umieszczony w strategicznych miejscach, aby zapewnić łatwy dostęp do wsparcia.
Szczegółowe parametry zawarte są w zapytaniu ofertowym stanowiącym integralną część zamówienia
UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakup przedmiotów: Dostarczenie wyselekcjonowanego sprzętu i narzędzi, zgodnie z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym,
2. Dostawa: Transport wszystkich zamówionych elementów do wskazanej lokalizacji, zapewniając terminowe i bezpieczne przekazanie sprzętu.
3. Montaż: Profesjonalny montaż i konfiguracja dostarczonych urządzeń, aby zapewnić ich prawidłowe funkcjonowanie w miejscu przeznaczenia.
4. Szkolenie: Przeprowadzenie szkolenia dla personelu w zakresie obsługi i efektywnego wykorzystania dostarczonych narzędzi
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
2024-11-13 10:00
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2024-11-13 10:30
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
Nie
Publikacja w strefie publicznej:
2024-10-31
Termin zakończenia postępowania:
2024-12-20
Dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2024-10-31 15:00
-
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
2024-10-31 15:00
49 KB
Zapytanie_ofertowe_.pdf
2024-10-31 15:00
309 KB
Załącznik Nr 1_Formularz oferty.doc
2024-10-31 15:00
53 KB
Załącznik Nr 2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.docx
2024-10-31 15:00
17 KB
Załącznik Nr 3 _ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx
2024-10-31 15:00
26 KB
Zał.ącznik Nr 4_Wykaz Podstaw Wykluczenia.odt
2024-10-31 15:00
10 KB
Załącznik Nr 5_Projektowane postanowienia umowy.pdf
2024-10-31 15:00
276 KB
Pobierz
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
Numer części
Nazwa części
Wartość brutto
Data publikacji
1
CZĘŚĆ I - Tablica elektroniczna z wyświetlaczem dotykowym
9 840,00 PLN
2024-11-13 10:12:42
2
CZĘŚĆ II -Tabliczki z alfabetem Braille’a
2 000,00 PLN
2024-11-13 10:12:42
3
CZĘŚĆ III - Przycisk wzywania pomocy
750,00 PLN
2024-11-13 10:12:42
Dokumenty udostępnione
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
W górę
Informacja z otwarcia ofert_.pdf
2024-11-13 16:55
225 KB
Pobierz
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT